Пошуковий запит: (<.>A=Мозолевич Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Кресюн В. Й. Генотип цитохрому -450 2C9 у хворих на туберкульоз [Електронний ресурс] / В. Й. Кресюн, В. В. Філюк, П. Б. Антоненко, К. К. Рогач, Ю. М. Даниленко, Г.В. Мозолевич // Медичні перспективи. - 2013. - Т. 18, № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2013_18_2_11
|
2. |
Мозолевич Г. Я. Аналіз показників роботи поїзних диспетчерів [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2007. - Вип. 18. - С. 151-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2007_18_33
|
3. |
Кресюн В. Й. Поліморфізм генотипу цитохрому P450 2Е1 у хворих на туберкульоз [Електронний ресурс] / В. Й. Кресюн, В. В. Філюк, П. Б. Антоненко, Ю. М. Даниленко, Г. В. Мозолевич // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2014. - № 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/flt_2014_3_13
|
4. |
Кресюн В. Й. Фармакокінетика ізоніазиду у хворих на туберкульоз з різним генотипом ацетилювання [Електронний ресурс] / В. Й. Кресюн, В. В. Філюк, П. Б. Антоненко, К. К. Рогач, Ю. М. Даниленко, Г. В. Мозолевич // Український пульмонологічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upj_2013_3_5
|
5. |
Мозолевич Г. Я. Bплив основних параметрів поїздопотоку на загальний прибуток залізниць [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич, A. В. Троян // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 58-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_3_7
|
6. |
Козаченко Д. М. Визначення раціональних параметрів поїздопотоків на залізничних напрямках [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, Г. Я. Мозолевич, О. О. Мазуренко // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2011. - № 2(3). - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2011_2(3)__10 Наведено методику визначення раціональних параметрів поїздопотоків на залізничних напрямках з метою мінімізації витрат залізниць та її клієнтів.
|
7. |
Мозолевич Г. Я. Розробка методу оцінювання сталого розвитку транспортної системи міста [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич, А. В. Шопот // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 30. - С. 162-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_30_19
|
8. |
Сагиров Г. В. Основные критерии и задания it-системы в логистике 5PL провайдера [Електронний ресурс] / Г. В. Сагиров, Г. Я. Мозолевич, А. М. Окороков // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2016. - Вип. 12. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2016_12_14 Создание нового класса логистического провайдера, который сможет предложить комплекс всех логистических услуг благодаря своему глобальному пространству, которое включает в себя информацию о полном рынке логистических услуг. Решение проблем выполнено стандартными эмпирическими методами исследования, таких как сравнение и анализ, а также была использована стратегия семикратного поиска. В процессе анализа были выведены требуемые критерии пятого класса логистического провайдера. Модернизация системы оптимизации логистических процессов посредством внедрения мощного IT-аппарата. Создание продукта для обработки логистических данных, который сможет обеспечить максимальную оптимизацию логистических цепей. Научная новизна работы состоит в усовершенствовании методов анализа материального потока и в возможности практического применения в современных реалиях развития логистических систем. Результаты работы могут использоваться для создания логистической системы.
|
9. |
Мозолевич Г. Я. Енергоефективне керування поїздопотоком як засіб удосконалення перевізного процесу [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич, А. В. Троян // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2015. - Вип. 10. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2015_10_15 Мета роботи - визначення основних заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком на залізничному напрямку Львівської залізниці Хриплин - Ходорів та аналіз впливу таких параметрів, як кількість поїздів на дільниці і довжина вантажного поїзда, на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку по цій дільниці. Для досягнення поставленої мети проведено модернізацію залізничного напрямку тепловозної тяги Хриплин - Ходорів шляхом електрифікації, проведено економічне оцінювання проекту та розроблено імітаційні моделі залізничної дільниці, за допомогою яких проведено моделювання пропуску вантажних поїздів зі змінними параметрами поїздопотоку. На основі одержаних результатів визначені залежності основних параметрів поїздопотоку та їх вплив на загальні витрати електроенергії від пропуску змінного поїздопотоку. На основі проведених досліджень, для визначення раціональних параметрів поїздопотоків, розроблено функції витрат електроенергії на дільниці. За їх допомогою визначено вплив параметрів поїздопотоку на витрати електроенергії, затрачені на пропуск поїздів по дільниці. Визначено що оптимальним є пропуск вантажних поїздів довжиною 54 - 56 умовних вагонів, а завантаження дільниці повинно складати 75 - 85 % від наявної пропускної спроможності (25 пар поїздів на добу). Загальна кошторисна вартість електрифікації напрямку - 469 750 тис. грн.; окупність проекту - 5,6 років; очікувана економічна ефективність - 163,45 млн. грн/рік; підвищення пропускної спроможності лінії - 25 %. З огляду на одержані результати пріоритетним розвитком залізничного транспорту під час можливого підвищення розмірів руху є електрифікація дільниць з тепловозною тягою, у зв'язку зі значною вартістю дизельного палива. Удосконалено технологію визначення загальних витрат енергоресурсів на основі змінних параметрів поїздопотоків. Покращано систему заходів щодо удосконалення процесу вантажних перевезень шляхом енергоефективного керування поїздопотоком. Розроблено імітаційні моделі окремої дільниці реального залізничного напрямку Львівської залізниці. Використання розроблених заходів щодо енергоефективного керування поїздопотоком дозволить знизити загальні витрати енергоресурсів на пропуск поїздопотоків, що, в свою чергу, сприятиме зниженню собівартості перевезень залізницею та втіленню державної програми енергонезалежності на залізничному транспорті України.
|
10. |
Мозолевич Г. Я. Підвищення конкурентоспроможності залізничих перевезень шляхом управління параметрами вантажних поїздопотоків [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2013. - № 16. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2013_16_11
|
11. |
Мозолевич Г. Я. Вибір раціонального розподілу потоків поїздів по залізничному полігону [Електронний ресурс] / Г. Я. Мозолевич // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2013. - № 56. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2013_56_14
|
12. |
Яцишин А. В. Роль е-інфраструктур у підтримці наукової діяльності: виклики та перспективи [Електронний ресурс] / А. В. Яцишин, Г. Я. Мозолевич, Т. М. Яцишин, А. С. Сухіх // Наука, технології, інновації. - 2023. - № 2. - С. 64-77.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 61 днів
|